Radiostilte

Niet helemaal wat ik bedoelde met ‘rustmomentje’ hoor, kan ik je verzekeren.

Ondanks dat ik er in mijn hoofd wel nog veel mee bezig ben, komt er nog niet zoveel van de uitvoering van dit kleine blogje. Dit heeft een hele simpele smoes, namelijk: ik heb het druk. En die drukte wordt voornamelijk door één ding veroorzaakt.

Vanuit een project op school ben ik namelijk, samen met drie klasgenoten, begonnen met het opzetten van een eigen onderneming. Het is echt ontzettend leuk en super leerzaam om te doen, maar het vreet natuurlijk ook een hoop tijd. Dat vind ik overigens meestal ook niet zo erg hoor, maar ik vind het dan wel jammer dat er daarom weinig van mijn eigen blogje komt.

Daar had ik even geen vrede meer mee, dus heb ik lekker een avond voor mezelf en de blog ingepland. Ik ga wat blogjes typen (uiteraard vertel ik meer over mijn nieuwe trots, ons studenten bedrijfje) en neem de layout onder handen, want die kan gewoon écht écht écht niet meer, haha. What was I thinking.

Mijn fotoproject zet ik ook maar even officieel ‘on hold‘, helaas komt het daar gewoon even niet van. Ik heb wel plannen om het in een andere vorm te gieten, dus daar verschijnt vanzelf weer wat over online.

Dus. Hoi, wereld, ik leef en ik wil nog steeds een blog hebben. Je bent nog niet van me af.

 

Geef een reactie

