Deze post gaat eigenlijk helemaal nergens over

Ik ben vandaag totáál niet vooruit te branden. Gewoon, niet. Vandaag is zo’n dag waarop ik me raar voel en ik alleen maar nutteloze dingen doe – want in schooldingen heb ik geen zin en andere leuke, nuttige dingen doen mag niet want ik moet aan school. Lekker apathisch.

Mijn goede 365 foto’s-voornemen is ook een beetje in de soep gelopen. Na een dag of 5 begon school weer en had ik het plotseling zo druk (in mijn hoofd) dat ik niet eens meer ruimte had om na te denken over foto’s. Ik vind het echter nog steeds echt heel erg leuk, dus ik moet nog even kijken hoe ik dat ga aanpakken. Ik wil er niet mee stoppen namelijk.

Mijn blogproject is er om die reden ook een beetje bij in geschoten, maar nadat ik vandaag wat (lees: heel veel) andere blogs heb zitten lezen stak ik mijn denkbeeldige middelvinger op naar mezelf, heb ik drie chocoladekoekjes gepakt, en ben ik maar gewoon gaan typen. School (of opruimen for that matter) komt er toch niet meer van vandaag, laat ik dat nou maar gewoon accepteren. Better make peace with myself. En eerlijk zijn. Want ik zeg nu al vanaf half 7 tegen mezelf dat ik ‘om 7/8/9/10 uur toch écht nog íets ga doen’. Om te huilen en hilarisch tegelijk.

Ik werd trouwens net op Facebook uitgenodigd om een pagina te liken. Bleek een pagina te zijn voor een blog van een meisje die ik soort van ‘ken’ van een aantal jaartjes geleden van een forum wat inmiddels niet meer bestaat. Beetje vaag, I know, maakt even niet uit. Ik kwam er toen achter dat ik niet de enige ben die al heel wat jaartjes loopt met de wens om een blog te starten, hihi. Haar blog heet Misschien zelfs twee en ik ben nu al fan, ook al staat er nog bijna niks op. Net zoals hier. Maar daar komt in beide gevallen vast wel verandering in.

Dit is inderdaad een hele random blogpost, maar daar waarschuwde de titel ook al voor, hè. Ik wil nog een klein stukje tekst delen die ik gisteravond in mijn ‘bijzondere’ notitieboekje heb geschreven. Zoals ik vertelde voel ik me vandaag gewoon raar. Nou ja, dat kan, heb ik wel vaker. Maar de afgelopen paar weken zijn sowieso een beetje raar, voor mijn gevoel. Misschien is het de onrust in de wereld, ik weet het niet, maar het voelt alsof iets niet helemaal ‘klopt’, of zo. Als ik dat gevoel heb word ik zelf blijkbaar ook een beetje raar. Lees maar.

Oftewel: ik space ‘m af en toe gewoon zwaar. Maar ik vind dat nooit zo erg. Ja, ik ben een beetje raar. Maar eigenlijk: ik vind het helemaal best.

Geef een reactie

