Zelfportret

Voor het keuzevak ‘instructie fotografie’ dat ik onlangs heb gevolgd, heb ik een serie zelfportretten moeten maken.

Ik was super geïnspireerd; ik kwam mooie foto’s tegen van Elizabeth Gadd en met die inspiratie ben ik aan de slag gegaan. Die combinatie van een (zelf)portret en een landschap vind ik ontzettend mooi. Daarom heb ik iets dergelijks zelf geprobeerd.

De eerste foto is mijn favoriet en, wat mij betreft, het beste portret van mezelf.

De foto’s moesten in zwart/wit, maar dat had ik anders ook wel gedaan, denk ik. Ik ben dol op zwart/wit. En op dit bos.

Liefs.

Geef een reactie

